Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” покупець має право обміняти чи повернути товар назад до магазину в період 14 днів. Є 2 випадки повернення та обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю.
Обмін та повернення товарів неналежної якості (з браком).
Покупець має право повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення повернення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення.
Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.
Процес обміну чи повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар, висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту вказану в запиті. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.
Обмін та повернення товарів належної якості (за бажанням покупця).
До повернення чи обміну товарів належної якості приймаються товари які мають товарний вигляд та збережену заводську упаковку!
Покупець має право обміняти чи повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення повернення товару, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення.
Процес обміну чи повернення зазвичай займає до 7-14 робочих днів, ми отримуємо товар, висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту вказану в запиті. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець.
У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець.
Будь ласка перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки. Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.